Mass Ahşap Zeka Oyunu

Stok Durumu Stokta Var
229,00 TL
199,00 TL %13 indirim
Ürün Kodu : DM9985
36,80 TL x 6 ay’a varan taksit seçenekleri
Kredi Kartı, Havale/EFT veya Kapıda Ödeme seçeneği
Stokta Var
Kargo Bedava
2 gün kargoya teslim
  • Açıklama
  • Yorumlar
  • Taksit Seçenekleri

Mass Ahşap Zeka Oyunu

OYUN NASIL BAŞLAR VE DEVAM EDER?

Oyun, tahtalar boş bir halde iken başlar. Oyuncular oyun tahtalarını seçerler ve karton paravanı birbirlerinin tahtalarını görmeyecek şekilde araya koyarlar.

Seviye 1: Her oyuncu delikli kütlelerden bir tanesini kare alanlı bölgeye yerleştirir.

Seviye 2: Her oyuncu delikli Kütlelerden iki tanesini kare alanlı bölgeye yerleştirir.

Seviye 3: Her oyuncu delikli kütlelerden üç tanesini kare alanlı bölgeye yerleştirir.

Seviye 4: Her oyuncu delikli kütlelerden dört tanesini kare alanlı bölgeye yerleştirir.

 

OYUNUN AMACI NEDİR?

Oyununun amacı tabloya gizlenmiş kütlelerin yerlerini, satır ve sütundaki harf ve rakamları kullanarak tespit etmektir.

 

OYUNDAKİ KURALLAR NELERDİR?

Verilen kütleler diyagrama yatay veya dikey olacak şekilde yerleştirilebilir. Kütleler birbirine çaprazdan da olsa değemezler. Diyagramın dışındaki sayılar o satır veya sütunda kaç hücrede kütle parçası bulunduğunu göstermektedir.Oyuna Herhangi bir oyuncu başlayabilir.

 

OYUN NASIL OYNANIR?

Oyuncular oyun seviyesine göre kütleleri tablaya yerleştirirler. Satırdaki harfler ve sütundaki sayılar yardımıyla rakip alandaki kütle bulunur. Yapılan seçim boş alana denk gelirse, rakip “BOŞ“ der. Oyuncu boş alanı ifade eden boyasız piyonu kendi delikli diyagramına koyar. Seçim doğru ise rakip “DOLU“ der ve oyuncu dolu alanı ifade eden rakibin rengindeki piyonu delikli diyagrama koyar. Doğru seçimlerde kütle üzerindeki deliğe rakibin rengi olan piyon konur. Doğru tahminde bulunan oyuncu tahminde bulunmaya devam eder.

Örnek: Kırmızı bölgedeki oyuncu A4 seçimi yaptı. Mavi bölgede A4 boş ise kırmızı bölgedeki oyuncu delikli diyagramda A4 deliğine boyasız piyon, dolu ise A4 deliğine mavi renkli piyonu koyar ve mavi bölgedeki oyuncu kendi kütlesi üzerine de kırmızı renkli piyonu koyar. Her oyuncu 65 adet boyasız piyon alır, boyasız piyonun bitmesi ile kütleler üzerindeki puanlar hesaplanır. Oyun seviyesi tekrar oynanabilir.

 

OYUNUN SONUCU NASIL BELİRLENİR?

Üzerinde dört delik olan kütle rakip tarafından bulunursa kütle oyun dışı kalır. Doğru seçimle kütleyi bulan oyuncu her delik için 1 puan, kütleyi oyun dışı bıraktığı için de ilave 1 puan alarak toplamda 5 puana ulaşır. Her seviyede aynı puan hesaplanır ve en çok puana ulaşan oyuncu oyunu kazanır.

 

İÇİNDEKİLER

2 Adet Oyun Tahtası / 35 cm * 19 cm Kayın Ağacı

4 Adet Kırmızı Kütle

4 Adet Mavi Kütle

32 Adet Kırmızı Piyon

32 Adet Mavi Piyon

130 Adet Boyasız Piyon

 

FAYDALARINDAN BAZILARI

Renk ve Sayı Bilgisini Destekler

Görsel Zekayı Güçlendirir

Akıl Yürütme ve Stratejik Düşünebilme Yetisini Arttırır

Hafıza ve Koordinasyon Becerilerini Arttırır


Gelişim Alanları : Dikkat Gelişimi
Yaş Aralıkları : 5 - 13+ Yaş
3 Taksit 6 Taksit 9 Taksit

70,25 TL x 3

Toplam : 210,74 TL

36,80 TL x 6

Toplam : 220,77 TL

25,78 TL x 9

Toplam : 231,99 TL

70,25 TL x 3

Toplam : 210,74 TL

36,80 TL x 6

Toplam : 220,77 TL

25,78 TL x 9

Toplam : 231,99 TL

70,25 TL x 3

Toplam : 210,74 TL

36,80 TL x 6

Toplam : 220,77 TL

25,78 TL x 9

Toplam : 231,99 TL

70,25 TL x 3

Toplam : 210,74 TL

36,80 TL x 6

Toplam : 220,77 TL

25,78 TL x 9

Toplam : 231,99 TL

70,25 TL x 3

Toplam : 210,74 TL

36,80 TL x 6

Toplam : 220,77 TL

25,78 TL x 9

Toplam : 231,99 TL

71,21 TL x 3

Toplam : 213,63 TL

37,40 TL x 6

Toplam : 224,39 TL

26,30 TL x 9

Toplam : 236,67 TL