YAŞ : 8-99
OYUNCU SAYISI : 2-8
KUTU BOYUTLARI ( mm ): 130 x 130 x 40
İÇİNDEKİLER
• 5 ahşap obje (hayalet, sandalye, şişe, kitap, fare)
• 60 resimli kart
HAYALET HIZINDA KUTU OYUNU NASIL OYNANIR?
Evin hayaleti, kale mahzeninde eski bir kamera buldu. Hemen sevdiği her şeyi fotoğrafladı ve sakladı. Kendisini de, tabii ki. Ne yazık ki, büyülü kamera birçok fotoğrafı yanlış renklerde çekmiş. Bazen yeşil şişe mavi, diğer zamanlar da ise beyaz oluyor. Fotoğraflara baktığında, hayalet, sırada neyi saklamak istediğini gerçekten hatırlamıyor. Ona yardımcı olup, doğru objeyi hızlıca isimlendirir misin? Hatta sen saklayabilir misin?
Eğer doğru objeleri hızlıca toplayabilirseniz, kazanmak sizin elinizde!
OYUNA HAZIRLIK
5 objeyi masanın ortasına daire şeklinde yerleştirin. Kartları karıştırın ve resimler görünmeyecek şekilde koyun.
Seçenek 1: OBJELERİ YAKALA
Oyun Akışı
Mahzendeki son kişi en üstteki kartı, tüm oyuncuların aynı anda görebileceği şekilde çevirir. Sonra da tek el ile yıldırım hızı ile kartta tarif edilen uygun renkteki objeyi kapılmaya çalışılır. Örnek: Mavi kitap ya da kırmızı sandalye.
Ve eğer orijinal renkte tarif edilen obje yoksa? Bu durumda, tasvir edilmeyen ve orijinal rengin gözükmediği kart alınır.
Doğru objeyi yakalayan, ödül olarak çevrilen kartı ödül olarak önünde tutar ve sıradaki kartı çevirir. Her oyuncu sadece bir objeyi yakalamaya çalışır. Eğer yanlış obje alınmışsa, bu durumda bir kart iade edilir (elinde bir kart olması durumunda). Doğru objeyi yakalayan oyuncu o kartı ve tüm bu kartları alır.
OYUN SONU
Yüz üstü duran kart destesinin hepsi kullanıldığında oyun biter. En fazla karta sahip olan oyuncu oyunu kazanır.
Seçenek 2: YAKALA VEYA BAĞIR?
Oyun Akışı
Aşağıdaki değişiklikler hızlı yakala oyununa uygulanır: Eğer çevrilen kart bir kitabı gösterirse, oyuncular doğru objenin olduğu kartı kapmak yerine istenen objenin adını bağırır. Eğer hiç kitap yoksa kartta, yine önceki gibi kapmak gerekecektir.
DİKKAT
Her oyuncunun sadece bir deneme hakkı bulunur.
• Kim kapması gerekirken, bağırırsa veya
• Bağırması gerekirken, kaparsa veya
• Yanlış objeyi bağırır veya kaparsa veya
• Bir objeyi kapar ve bir objeyi bağırırsa,
Kazandığı kartlardan birini verir. (Kartları varsa)
Doğru objeyi kapan veya doğru adı bağıran oyuncu o kartı ve yukarıdaki nedenlerle verilen kartları ilaveten alır.
Eğer bu oyuncu da bir hata yapmışsa, hiç kart alamaz. Onun da bir kart vermesi gerekir. Bu durumda çevrilen kart da dâhil tüm kartlar desteye geri konur.
Doğru ismi bağıran veya doğru objeyi kapan oyuncu bir sonraki kartı herkesin aynı anda görebileceği şekilde çevirir.
3 Taksit | 6 Taksit | 9 Taksit | |
---|---|---|---|
43,96 TL x 3 Toplam : 131,89 TL |
23,58 TL x 6 Toplam : 141,48 TL |
16,79 TL x 9 Toplam : 151,07 TL |
|
43,96 TL x 3 Toplam : 131,89 TL |
23,58 TL x 6 Toplam : 141,48 TL |
16,79 TL x 9 Toplam : 151,07 TL |
|
43,96 TL x 3 Toplam : 131,89 TL |
23,58 TL x 6 Toplam : 141,48 TL |
16,79 TL x 9 Toplam : 151,07 TL |
|
43,96 TL x 3 Toplam : 131,89 TL |
23,58 TL x 6 Toplam : 141,48 TL |
16,79 TL x 9 Toplam : 151,07 TL |
|
43,96 TL x 3 Toplam : 131,89 TL |
23,58 TL x 6 Toplam : 141,48 TL |
16,79 TL x 9 Toplam : 151,07 TL |
|
43,96 TL x 3 Toplam : 131,89 TL |
23,58 TL x 6 Toplam : 141,48 TL |
16,79 TL x 9 Toplam : 151,07 TL |